0
www.phoe.cz
 
Úvod ::  Jak nakupovat

Jak nakupovat

Námorná doprava & Vracia

Vracení nebo výměna položek
Máte 30 dnů od data odeslání k vrácení položky za výměnu nebo vrácení peněz. Vezměte prosím na vědomí, že máte 14 dní k výměně nebo vrácení položek se slevou nebo prodejem.

Nevratné položky

Produkt bude přijat pouze k výměně nebo vrácení peněz, pokud je vrácen neopravený, nepoškozený a v novém stavu. Všechny body piercing jsou expedovány v průhledných plastových pytlích a zapečetěny štítkem odolným proti manipulaci, který umožňuje zákazníkům prohlížet položky a stále využívat našich fantastických návratových zásad. Nicméně, nebudeme si vyměňovat ani refundovat žádné body piercingu, pokud se domníváme, že Uzavřený obal byl otevřen nebo manipulován. To neovlivňuje vaše zákonná práva.

Pokud byla položka vyražena, nemůžeme nabídnout výměnu nebo poskytnout plnou náhradu. Nabízíme však 50% vrácení peněz.

Co mám dělat, když jsem ztratil fakturu?

Nemějte strach, pokud ztratíte fakturu, můžete stále svou položku vrátit. Obalte položku, kterou chcete vrátit, a uveďte své údaje a číslo objednávky (najdete ji v našich e-mailových zprávách nebo v Historii objednávek ve vašem online účtu) a dejte nám vědět, co chcete vyměnit nebo vrátit.

Jak dlouho trvá zpracování výnosu?

Od obdržení vašeho balíku se snažíme zpracovat vaše výnosy co nejdříve - obvykle do 48 hodin. V rušných obdobích roku, prosím, nechte zpracovat až sedm pracovních dnů.

Mohu si vyměnit za dražší položku?

Ano, pokud je náhradní položka dražší než vrácená položka, budeme vás kontaktovat, abyste zaplatili rozdíl.

Co se stane, pokud je položka, kterou chci výměnou, zbytečná?

Pokud nemáme zboží, které chcete vyměnit na skladě, do 30 dnů nás kontaktuje náš tým služeb zákazníkům a nabízí alternativní položku nebo plnou náhradu.

Jak dlouho budu muset čekat na vrácení peněz?

Vaše vrácení peněz zpracujeme co nejdříve, obvykle do 48 hodin od obdržení. Zašleme vám e-mail s oznámením, že jsme obdrželi položku a zpracováváme ji. Vrácení platby obvykle trvá přibližně pět až sedm pracovních dní, než se na vašem účtu zobrazí, ale to může také záviset na vaší bance.

Má položka je vadná a chci ji vrátit.

Zboží je klasifikováno jako vadné, jsou-li poškozené, nebo pokud do 30 dnů od nákupu dojde k výrobní chybě. Upozorňujeme, že předměty poškozené v důsledku opotřebení nejsou považovány za vadné. Pokud se domníváte, že vaše položka je vadná, kontaktujte nás, která vám poradí, jak vrátit zboží k opravě / výměně, pokud je vrácena v záruční době.

Zrušení nebo změna objednávky

Zkontrolujte prosím a umístěte své objednávky pečlivě, protože po jejich přijetí nemůžeme provádět změny. Chcete-li do své objednávky přidat produkty, měli byste novou objednávku umístit.

Pokud potřebujete změnit údaje o doručovací adrese, odstranit položky z objednávky nebo objednávku zrušit, obraťte se na náš tým služeb zákazníkům v době od 8:30 do 17:30, od pondělí do pátku (kromě svátků v bankách)

Nařízení o spotřebitelských smlouvách pro rok 2013

Tato legislativa vám nabízí při nákupu online nebo telefonicky následující práva na storno: Máte nárok na zrušení smlouvy za předpokladu, že uplatníte své právo nejdéle 14 dnů po dni, kdy jste obdrželi zboží nebo služby.

Každý návštěvník našeho obchodu má možnost využívat Návštěvnický košík. Ten umožňuje ukládat položky v tzv. dočasném košíku. Jakmile nový či nepřihlášený zákazník opustí obchod, bude obsah košíku vyprázdněn.

Každý přihlašený zákazník, může využívat tzv. Zákaznický košík. Tento košík umožňuje přihlášenému zákazníku nechat zboží v košíku i po opuštění obchodu a dokončit objednávku kdykoliv jindy.

Přihlašený zákazník může využívat různé služby, které vám nabízíme. Některé z těchto služeb jsou:

  • Vyplněný formulář - formulář vyplníte pouze jednou a to při přihlášení, pro další objednávky jsou vaše údaje vždy doplněny automaticky.
  • Zákaznický košík - Veškeré zboží vložené do košíku je v něm uloženo dokud se neodstraní z košíku, nebo nedokončí nákup.
    Pokud zákazník, který se však nepřihlásil, vloží zboží do Návštěvnického košíku a poté se přihlásí do on-line obchodu, obsah Návštěvnického košíku bude přesunut do Zákaznického košíku automaticky.
  • Adresář - Můžeme doručit zboží i na jiné adresy, než kterou uvedete při přihlášení!
  • Historie objednávek - Zobrazení veškerých objednávek provedených v našem obchodě.
  • Hodnocení produktů - Podělte se o své zkušenosti s nabízeným zbožím i s ostatními návštěvníky.
  • Copyright © 2019 Bundy Adidas, Kalhoty Adidas, Mikiny Adidas, Adidas Plavky All Rights Reserved.